subota, 16. prosinca 2017.

Moji hobiji

Bok,
danas imam jednu temu u kojoj se radi o mojim hobijima, ja  imam puno hobija ali rolanje i uređivanje su mi najdraži hobiji. Rolanje mi je najdraži sport i obožavam se rolati s prijateljima. Rolanjem se bavim zato što me smiruje i nemislim na probleme oko mene.Volim se rolati s prijateljima jer se ispričamo i zabavimo.
Moj drugi  najdraži hobi je uređivanje ili ti šminkanje,uređivanje noktiju i kose.Volim se šminkati  jer se onda lijepše osijecam .Ponekad šminkam i prijateljice,slažem im frizure Volim te hobije jer me opuštaju i vesele

.Mislim da bi svatko trebo imat hobi koji ga opušta.
To je sve od ovog posta,nadam se da vam se svidio.



Broj komentara: 5:

  1. Lijepo si to opisala kako te šminka opušta dobra post ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ipak ti jesi modna diva našeg razreda :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan hobi, znam da se ti najbolje šminkaš..

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo si to napisala o rolanju i šminkanju. Dobar post;-)

    OdgovoriIzbriši